Veelgestelde vragen

Snel naar:

Foutmelding bij toepassen kortingscode

Een foutmelding bij het toepassen van de kortingscode kan als reden hebben:

  • De kortingscodes van uw gemeente zijn uitverkocht. 
  • Het ingevoerde e-mailadres of woonadres is al eens eerder gebruikt met de kortingscode. Rond uw bestelling af zonder kortingscode. Klopt dit volgens u niet? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier. 
  • Er staat een spatie achter de kortingscode. Verwijder de spatie en probeer het nogmaals.
↑ terug naar boven

Lichtwaarden

Fitting, Lumen, Kelvin, WATT. Zegt het u niets?
Bekijk de uitleg door op de knop hieronder te klikken en kies moeiteloos de LED-verlichting die bij u past.

↑ terug naar boven

Producten

Hulp bij installeren WOOX lampen en stekkers

Formaat SpeedComfort radiatorventilatoren

Alle SpeedComfort ventilators zijn 34 cm breed, 7 cm diep en 2,5 cm dik. Door de speciale beugels of pootjes zijn de ventilatoren op verschillende soorten radiators toepasbaar.

Ik weet niet wat voor mij de beste oplossing is, waar kan ik een gepast advies krijgen?

U kunt het contactformulier invullen en onze expert antwoord gewoonlijk binnen 1 werkdag. Voor vragen over grotere oplossingen zoals zonnepanelen, zonneboilers, isolatiemateriaal, kunt u contact opnemen met het Energieloket van uw gemeenten, Duurzaam Bouwloket.

Kan ik ook een offerte aanvragen voor grotere energiebesparende maatregelen?

Ja, dat kan. U kunt hiervoor contact opnemen met het officiële Energieloket van uw gemeente, het Duurzaam Bouwloket 

Hoe zie ik wat de opbrengst is van elk product?

Dit is eenvoudig te zien door te drukken op de afbeelding of de naam van het product. Zo wordt u doorverwezen naar de productpagina waar alle informatie over het product uitgebreid beschreven staat.

↑ terug naar boven

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij WoonWijzerWebshop?
U kunt eenvoudig betalen via:

  • iDeal
  • ApplePay
  • Google Pay
  • Creditcard
  • Achteraf betalen via Klarna

Is mijn betaling veilig?
Ja, uw betaling is veilig. De betalingen worden verwerkt via Shopify Payments en tevens zijn wij aangesloten bij een webshop keurmerk.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. Wij kunnen direct zien of de betaling is gelukt. Zodra het is gelukt, krijgt u een bevestigingsmail van de bestelling.

Kan ik een factuur ontvangen?
Ja, als u een mail stuurt naar webshop@woonwijzerwinkel.nl, maken wij een factuur voor u op.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

↑ terug naar boven

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Voor bestellingen tot een bedrag van € 75,00 euro bedragen de verzendkosten € 6,95. Boven dit bedrag is de verzending gratis.

Hoelang duurt de verzending?
Uw bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden en wij garanderen een levertijd van 3 werkdagen.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Via de bezorgdienst van DHL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wij sturen de klant altijd een track & trace-code wanneer wij het pakket overhandigen aan DHL.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
Niets aan de hand, als u een bestelbevestiging in uw mailbox heeft ontvangen (zo niet, check dan uw spam), dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan DHL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van DHL, uw pakket wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heeft u uw order na 4 werkdagen nog niet ontvangen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.
*Met feestdagen is een dag extra levertijd van kracht bij onze webshop*

↑ terug naar boven

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van uw order (van je huis naar de webwinkel), zijn voor eigen rekening.
Wilt u retourneren? Stuur ons dan een mail webshop@woonwijzerwinkel.nl.
Andere regels voor het retourneren vindt u bij https://www.woonwijzerwebshop.nl/policies/refund-policy

Naar welk adres mag ik mijn retourzending sturen?
U kunt het retourneren naar het onderstaand adres:

WoonWijzerWinkel
Directiekade 2
3089 JA Rotterdam

Maak bij het retourneren het liefst gebruik van DHL. Maakt u toch gebruik van een andere bezorgdienst? Voeg dan een briefje aan uw pakket toe met uw naam en ordernummer voor een snellere afhandeling van uw retournering. 

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending.

↑ terug naar boven

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. U kunt ook kijken in uw ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, dan heeft u misschien een verkeerd mailadres ingevuld. Zo ja, neem dan contact met ons op zodat wij dit kunnen aanpassen voor u.

Kan ik zakelijk bestellen?

Jazeker, met een zakelijke bestellingen kunnen wij uw bestelling helemaal naar wens personaliseren en korting geven bij meerdere aantallen.